Film Top 10 :D
Det er efterhånden blevet meget "moderne" at komme med sine personlige top 3's osv, så jeg springer skun med på bølgen :P Jeg kommer her med en liste over mine 10 ynglings film :)10 - Pusher 3
9 - Hanibal Rissing
8 - The Gladiator
7 - The Ringer
6 - The Davinci Code
5 - Behind Enemy Lines 2 - axis of evil
4 - Green Street Hooligans (Hooligans)
3 - Crank
2 - Running Scared
1 - Black Hawk Down
Black Hawk Down er PT, min yndligns film da jeg elsker krigsfilm og personligt synes jeg at Balck Hawk Down er den bedste "nutids" krigsfilm som er på markedet. :)
0