Kraght's blog
30-07-2007 - 14:37

EB Games - Kundepleje

Denne er netop oprettet som en tråd i forummet også.

Jeg poster den lige i min blog også, således den gode Skou kan se at han ikke er den eneste der får en skidt behandling i de butikker han kommer i. Smile




Jeg var en af de få der sikrede mig en Nintendo Wii ved release dagen d. 8 december 2006. Jeg fik hurtigt sat den til og konstaterede efter flere forsøg at min maskine ikke kunne koble på nettet.

Jeg ringede derfor den efterfølgende dag til butikken hvor jeg købte den og sagde af min maskine ikke fungerede optimalt. Der blev jeg så lovet at jeg ville blive ringet op med det samme de fik en ny sending Wiis, men at der nok kunne gå lang tid før de fik dette, så jeg måtte væbne mig med tålmodighed og midlertidigt klare mig med den defekte, indtil jeg kunne få min ombyttet.

Det gjorde jeg så, men der ringede ikke nogen. Efter 2 mdr ringede jeg derfor selv til EB Games og spurgte hvad i hulen der skete? Han sagde at de stadigvæk ikke havde fået nogen nye maskiner, men at han havde mit navn stående på en lap papir.. Samme scenarie skete 3-4 gange hvor jeg selv ringede, men fik samme besked - ingen maskiner endnu. Sidste opkald var april måned, kan tydeligt huske det, jeg ringede nemlig på fødselsdag d. 12 april. Smile

Efter det sidste opkald med samme kedelige svar, besluttede jeg mig for at droppe det og derfor nu bare afventede et opkald fra dem.

D. 1/5-07 overtages den pågældende butik så af en ny ejer, som eftersigende ikke bliver gjort opmærksom på min claim. Jeg har siden da derfor ikke modtaget nogen opkald fra EB Games, til trods for at de har fået flere nye sendinger af maskinerne hjem.

Jeg ringer så i dag, d.30/7-07 og spørg til min sag, uviddende om at de har skiftet ejer, og faktisk ikke en eneste af de tidligere medarbejdere er ansat længere. Han kender så naturligvis ingenting til min sag, og har ingen mulighed for at tage stilling til hvad der er sket. Dette har jeg også fuld forståelse for.

Men jeg har derimod absolut ingen forståelse for at man når man overtager en butik, så glemmer man bare alt hvad der er sket sideløbende, som f.eks. min claim. Jeg var jo blevet lovet en ny Wii, og at de nok skulle ringe til mig så snart de havde en til mig.

Min telefon samtale med den nye ejer kører lidt op i en spids, hvor både han og jeg er utilfredse, jeg siger så at jeg så må skrive en mail eller brev til dem der står bag EB Games. Dertil spørger han om mit navn og telefon nummer, så vil han forsøge at ringe til hans chef.

Umiddelbart efter ringer min telefon, og han siger at jeg må komme ind med min maskine, også får jeg en ny. Dette lyder ikke til at være noget han gør i sin gode vilje, men ret skal være ret, og at han måtte stole på mine ord.

Det er for sin vis okay, jeg får en ny maskine som jeg var blevet lovet for snart 8 måneder siden.

Jeg sidder dog stadigvæk med en dårlig smag i munden. Jeg var for laaang tid siden blev lovet en ny maskine og har egentligt gået og ventet et opkald fra dem. Den eneste grund til at jeg nu igen selv tog kontakten, er at jeg på søndag flytter til København, og der dermed har langt til den butik hvor jeg købte maskinen.

Jeg forstår stadigvæk ikke at man ikke overtager ALT der hører med til en butik, i stedet for at glemme de kunder der står tilbage med uforrettet sag?



Håber der er enkelte der gider læse min sag, og at i gider kommentere på om det er mig der er en dårlig kunde, eller det er butikken der har behandlet deres kunde skidt?
Del denne artikel:
Kommentarer
Du skal være logget ind for at kunne læse og skrive kommentarer.
Følg Xboxlife her