Kegle's blog
23-01-2008 - 10:25

F*ck Telmore!

Ja nu kommer der lige et blogindlæg så jeg kan komme af med mine frustrationer.

Jeg har for nylig bestilt nummerflytning fra cbb til telmore da jeg mente cbbs dækning ganske enkelt var for ringe. Jeg opdager så til min glæde at de allerede kan flytte mit nummer fra idag den 23. (Jeg bestilte i sidste uge). Jeg ser frem til ikke at skulle vente en måned på det som forudsagt og er godt tilfreds...

Problemet kommer da vi så når dagen igår... Jeg har stadig ikke modtaget noget simkort med posten og kontakter deres support for at høre hvad der sker. Jeg ville jo helst kunne bruge min telefon og jeg var blevet garanteret at der ikke var nogen nedetid da de skulle aktivere mit simkort samtidig med at det andet blev spærret. Jeg får det her svar:

"Du modtager dit simkort med posten imorgen"

Det er absolut alt hun har at sige ligemeget hvad jeg siger til hende. Enkelte gange fortsætter hun endda med "Andet jeg kan hjælpe med!" for ligesom at sige det er uddebateret.

Jeg må irreteret konstatere at jeg nok bare må vente, og beslutter mig at klageover de manglende 12 timer inden posten ankommer hvor jeg ikke kan bruge min telefon.

I aftes kl 00.01 virker min telefon ikke længere og jeg er nu ikke i stand til at komme i kontakt med folk.

Posten ankommer idag uden brev til mig og altså intet simkort. Så nu står jeg til mindst 24 timer mere hvor jeg ikke kan bruge min telefon. Jeg har ikke andre muligheder for telefoni og jeg vil skyde på jeg bruger min telefon 2-3 timer dagligt. Så nu er jeg mildest talt sur! Synes det er en meget skidt start på min tid hos Telmore og det kunne godt virke som om det blev en meget kort tid!

Er der nogen andre der har prøvet noget lignende eller ved noget om ens rettigheder i forbindelse med sådan noget? De skriver i deres forbrugsaftale at bortkommelse af simkort er mit eget ansvar men jeg har intet fået endnu så mener ikke den kan hænge på mig.

F*CK noget lort!
Del denne artikel:
Kommentarer
Du skal være logget ind for at kunne læse og skrive kommentarer.
Følg Xboxlife her