Jakabov's blog
11-04-2007 - 19:44

Gidsel hos Cybercity...

Her kommer så sagaen om det jeg troede skulle blive et eventyr hos Cybercity...

Her til d. 1/4 flyttede jeg i hus i Vodskov (lidt uden for Aalborg) og skulle selvfølgelig have noget internet. Jeg ville egentlig helst have Fullrate pga. priserne men endte med CC istedet. Jeg ringer så ind for at bestille og får at vide at de desværre ikke kan levere den 5Mbit-linie jeg vil have. Sjovt nok kan jeg få en 8Mbit. Jeg gnaver lidt på den og slår til selvom det bliver lidt dyrere end forventet.

Udstyret dukker hurtigt op og jeg får det installeret i løbet af 5 min, og får det kørt videre til mit trådløse Linksys-setup. Så ingen slinger i valsen der. Jeg bider dog mærke i at det ikke kører særligt hurtigt. Før flytningen havde jeg en 768/128-linie hos Webspeed og det virkede som det samme. Så jeg tjekkede på TDC's hastigheds-test og minsandten om jeg ikke havde det der svarede til en 1024/512-linie. Samme besked får jeg når jeg tester på speedtest.net. Jeg prøver så at køre med kabel og her er beskeden den samme. Så prøver jeg en ældre firmware til CC's router. Samme besked. Så resetter jeg routeren og starter forfra. Samme besked.

Nå tænker jeg så og beslutter mig for at ringe til CC's support. Der får jeg så den melding at det står til at køre som det skal og at jeg bor ca. 400m fra en central så det heller ikke kan være det. Han beder mig så om at ringe til CC's fejlmelding-service.

Det prøver jeg på i 2 timer mandag.

Og 3 timer igår.

Og indtil videre 2 timer idag. Alle dage spredt over flere opkald, hvoraf de længste var lidt over 40 minutter. Sendte også en mail igår eftermiddags hvor jeg ikke har fået svar tilbage.

Så nu er jeg ved at give op. Nogen der har en brevdue de kan undvære? Den når nok først frem. :-)
Del denne artikel:
Kommentarer
Du skal være logget ind for at kunne læse og skrive kommentarer.
Følg Xboxlife her