Da Senzai's blog
06-12-2007 - 21:04

Skjorte on Skjorte violence.


Nu sker det igen. Jeg har flere gange lovet ikke, at tage arbejdet med hjem. Dog er kundeservice begyndt at gå mig mere og mere på nerverne med deres attitude. Jeg "hygger" mig stadig som kræmmer-elev i føtex.

Jeg har ikke som sådan noget imod at de kalder konstant over højtalerne efter mig. Jeg har flere gange oplevet, at de har kaldt mig til kundeservice, og selvom, jeg er gået første gang, der bliver kaldt. Så ofte så kalder de igen i højtaleren inden, man er nået derover og tillægger et surt "Hvor der ventes!" efter hver eneste sætning, der kommer ud af deres mund.

Det jeg ikke kan tage er holdningen, de så har i kundeservice, når man endeligt kommer der op. Der er ingen tvivl, om at de tror, at hvis man ikke er der i samme sekund, de kalder, så er det fordi, man står ude på lageret og spiller.. terning. Dem i kundeservice burde da af alle vide, hvor mange kunder, der i butikken, og hvor meget lort, man bliver spurgt om konstant, og have forståelse for, at man ikke kan være der første gang de kalder. Hvis jeg står og hjælper en kunde, så kan jeg jo ikke bare give kunden fingeren og gå bare fordi, der bliver kaldt efter mig. Det ville ikke være fair for kunden. Jeg har det fint med, at de vrisser over højtalerne, og det er nok også et spil, for de kunder, der venter ved kundeservice, men jeg gider fandeme ikke hører på åndsvage kommentarer og hentydninger fra dem, når jeg er kommet derop

Jeg er i afd 370, som er delt op i tre under-afdelinger; Diversen, Isenkram og Parfumen. En morgen. I Tirsdags faktisk. Jeg og min Isenkram-Kollega (som lige er startet hos. Mandag var hendes første dag.) var færdig med vores morgen-rutiner, så vi fortalte til vores kollegaer i afdeling at vi gik op til morgenmad. Kort tid efter, så lyder det igennem højtalerne; "EN EKSPEDIENT FRA 370 BEDES GÅ TIL KUNDESERVICE!". Vi æder selvfølgelig videre og, den kommer flere gange; "EN EksPEdIEnT FrA Treeeeee-HALV-FJERERERERDS BEdEs Gå tIl KundeSERiveCe, HVOR DER VENTES!!". Tænker lidt WTF. Så kom der en ny en; AFDELING 370 BEDES GÅ TIL KUNDESERVICE. Jeg og min nye kollega bliver enige om, at vi nok bør gå derhen, siden de kalder hele afdelingen derned. Vi går mod kundeservice, og lige fra første skridt vi træder ind i butikken, bliver der skulet ondt mod mig. Og det bliver ved. Hele turen derned. Jeg kommer hen til hende, og siger i vanlig Senzai-stil;"Hva´Så?"

Hende bag disken tager så nettet med byttepenge til parfumen og smider ned i bordet foran mig, medens hun kigger på mig og siger; "I har ikke hentet byttepenge", og jeg kan bare høre i stemmen, at hun synes, at jeg er et fjols. Som altid siger jeg ikke noget.

Men tænker; "Flot, at du kan svine ham-der-går-midt-i-sin-pause-for-at-hente-noget-som-han-ikke-står-for til" Jeg mener.What the hell. Jeg er den eneste, der reagerer. Det er ikke engang min afdelinge, og alligevel, får jeg bare en sviner. Hvad sker der? Hvad med om hun istedet bare havde kaldt efter en EKSPEDIENT FRA PARFUMEN første gang? Klart, at hun skal disse den ene person, som henter tingene, på trods af, at det ikke er noget, jeg har noget at gøre med. WTF? Det der er mest åndsvagt er også, at hun jo godt ved, at jeg ikke er i Parfumen. Men det var ligemeget åbenbart. Der skulle køres had alligevel.

Eller, hvad med i mandags da jeg havde lukkevagt? En lukkevagt betyder, at jeg møder klokken 7.00 på arbejde og har fri 20.30, når Føtex lukker. Jeg sidder i kantinen (Ja, jeg æder hele tiden :P ), og en fra kundeservice (som først mødte klokken 11.00!) kommer op, og siger, at det har været en lang dag. Jeg giver ham ret, og fortæller, at der er mange mennesker i butikken, og at jeg ikke får lavet så meget, fordi, at jeg bliver kaldt på hele tiden.

Hvad bliver der så svaret tilbage til mig?; "Hvis I nu havde styr på jeres priser.." Jeg var så tæt på at give ham fingeren. For det er jo klart, at det vores (min fejl), hvis en varer ikke går ind til den rigtige pris. Hver morgen får vi en en ordentligt stak hyldeforkanter (prisskilte), som vi sætter op. Så hver morgen klokken 9.00. Passer alle priserne. Hvis vi da har fået en hyldeforkant på den vel at mærke. Der er også ofte, at vi sætter et skilt eller hylde forkant op, og når vi så kommer der en time efter, så er hyldeforkanten væk. Der er jo intet at gøre, når kunderne også går og fjerner dem.

Jeg havde faktisk nu en masse eksempler på, hvordan jeg er blevet svinet til på det groveste af kunder, men der kommer skadestuen om 7 minutter, så dem springer jeg let henover. Det jeg vil frem til er, at det bør være nok, at kunderne går og sviner os til for alt muligt shit, som man ikke har noget gøre med. Jeg er bare så træt af, at kundeservice gør det samme. Jeg troede lidt at os i skjorter, vi holdt sammen, men ak nej.

Synes bare, at man efterhånden tager så meget lort fra alle nu om stunder. Kan også godt mærke, at jeg er begyndt at blive ret kold over for folk nu. Når folk siger noget til mig. Jamen. Jeg står bare og er pisseligeglad.
Del denne artikel:
Kommentarer
Du skal være logget ind for at kunne læse og skrive kommentarer.
Xboxlife Blog
Profil Statistik
  • I dag: 0 besøgende
  • Denne måned: 0 besøgende
Arkiv Kategorier
Følg Xboxlife her