Young Benn's blog
18-12-2008 - 17:14

xbox support

hej.,.

nu er jeg ved at være lidt irreteret over xbox support. jeg har nu snakket med dem 2 gange omkring reperation. De lovede at de ville sende mig en e-mail med label, kvitering og alt det, så jeg kan ringe til UPS. De siger at der max vil gå 48 timer til at jeg modtager mailen, men ingen af gangene har jeg modtaget noget, som heltst.
Synes det er for ringe, og jeg ved ikke om der er andre, som har oplevet det, men der vel ikke andet end at ringe igen, igen.

øv, øv... der går nok langtid før jeg får den xbox igen :(

Hvis det lader sig gøre, at få den sendt afsted, og jeg når at få den igen inden juleferien er omme, så er jeg klar på lidt gaming i Gears2.

gældelig jul

EDIT: nu har jeg sørme fået min email, men jeg har samtidig modtaget en brev med seddlen i, for 2 uger siden.

jeg har været inde og se min status for xbox'en, og der står godt nok, at den er repareret, eller erstatet, men øverst står der at reperationen er anulleret???

gad vide om jeg overhoved for den tilbage, nu når den står til at være anulleret?

det bliver sgu spændende ;)

Del denne artikel:
Kommentarer
Du skal være logget ind for at kunne læse og skrive kommentarer.
Xboxlife Blog
Profil Statistik
  • I dag: 0 besøgende
  • Denne måned: 0 besøgende
Arkiv Kategorier
Følg Xboxlife her