Forløb for rep. af tv hos Tape Connection
Hej alleSom nogen måske har læst, så er mit 42" Panasonic plasma tv gået i stykker
Og da jeg har læst, både gode og dårlige oplevelser, med Tape Connection så vil jeg skrive om forløbet her
Jeg vil give hele forløbet karakter od det går fra nul til 5 stjerner
For det første bruger jeg hele torsdag, på at lede efter den skide faktura, som jeg aldrig finder ( 0 stjerner til mig for at være et fjols )
Fredag 9 / 11 - 2007
jeg kører ud til Tape Connection i århus
Går først i forretningen, og fortæller manden der om min mistede faktura, ingen problemer der, han giver mig en ny
( 5 ***** stjerner )
Kører derefter over til deres service afdeling, hvor det første man møder er et skilt hvor der står " Bank på 2 rude til venstre for døren " ok banker på ruden og en tilsyneladende lidt træt mand åbner vinduet
Fortæller manden at jeg har et defekt fjernsyn som jeg skal have til rep. Derefter ligner manden et ? og kigger rundt om mig som om han ville sige HVOR ?
Jeg får fortalt ham at den er selvfølgelig i min bil, og om han lige vil hjælpe
Vi får derefter slæbt fjernsynet ud af bilen, og derefter begynder han at brokke sig lidt over, at den ikke er i sin originale emballage
Denne historie har jeg hørt før, og fortæller ham at han ikke har krav på at få den leveret i originalt emballage, ( har enda udskrevet en side fra www.forbrug.dk ) som fortæller dette
Vi får derefter slæbt fjernsynet hen til vinduet UDEN BROK, derefter ingen problemer
( 3 *** Stjerner )
Så nu håber jeg snart at høre fra dem
Peder
1