Niki Lauda DK's blog
12-11-2007 - 14:45

Thumbs up til coolshop


Mit trådløse headset virkede ikke længere og jeg åbnede chatten inde på coolshop. Det er sgu genialt og meget rart for forbrugeren, at det kører på den måde. Nå, men vi blev så enige om at jeg skulle indsende headsettet til en evt. rep. - i samme chat spurgte jeg om hvordan det gik med min bestilling af et, ét års xboxlive guldabbonnement og han forklarede åbent og ærligt at der ville gå et pænt stykke tid før de fik nogle hjem igen. Jeg spurgte så om jeg kunne afbestille, da jeg ville foretrække at købe det i en fysisk butik, fordi min ven som skulle have kortet gerne ville online hurtigst muligt. Der gik ikke mange sekunder før ordren var annuleret.

Nogle få dage efter at jeg havde afsendt mit defekte headset, modtog jeg et helt nyt.

Det kalder jeg god behandling af kunder og de får lige 9 ninjastjerner af mig :D
Del denne artikel:
Kommentarer
Du skal være logget ind for at kunne læse og skrive kommentarer.
Følg Xboxlife her