STAGNUM84's blog
11-09-2011 - 07:35

Skal man finde sig i EA og DICE måde at behandle sine kunder på?

Efter alt hvad jeg har læst og hvad jeg har oplevet i Battlefield Bad Company 2 (server lag) og læser på EA's BFBC2 forum hvordan EA og DICE har fludstændig lukket af for community'et ved ikke at komme med forklaringer på al det der sker med BFBC2, så har jeg en klar følelse af at det ikke er et firma jeg vil støtte på nogen som helst måde.
Jeg stiller mig selv spørgsmålet "hvorfor skulle det blive anderledes i BF3?"
Alligevel hiver det i mig at selvfølgelig skal jeg da have BF3! Det ser jo fedt ud. Men jeg ved bare at jeg bærer nag til det firma og deres måde at stikke fingrene i ørene og råbe lalalalalalala når folk har søgt forklaring.
Måske er jeg bare for alvorlig? Måske er det iorden at et firma skider på deres kunder og man så bare skal vende tilbage for at få mere?
Hvor ville det være skønt hvis alle, eller bare en stor del af communityet boykottede BF3, så de kunne mærke det og aldrig mere giver så dårlig en service som de har givet i BFBC2. Det ville være skønt, men højst usandsynligt :-)
Del denne artikel:
Kommentarer
Du skal være logget ind for at kunne læse og skrive kommentarer.
Xboxlife Blog
Profil Statistik
  • I dag: 0 besøgende
  • Denne måned: 0 besøgende
Arkiv Kategorier
Følg Xboxlife her