spif2001's blog
05-11-2010 - 09:04

Coolshop løgn ok?


Må en forretning, i dette tilfælde Coolshop.dk, ustraffet lyve i en autogenereret standard mail? Det mener jeg ikke de må, og da jeg fik denne mail fra dem:

Hej Martin

Du har på din favorit spilbutik forudbestilt Two Worlds II /X360.
Producenten meddelt at ny releasedato er  04/01 - 2011.
Dette berører alle forhandlere. Ændringer af releasedatoer sker ofte.
Håber du får en dejlig dag :)

Med venlig hilsen
COOLSHOP Teamet

Skrev jeg denne besked tilbage til dem:

I lyver, når i skriver, at dette gælder alle forhandlere, for det er kun fordi, at i får spillet fra SouthPeak - distributøren i England, at datoen har rykket sig. Den europæiske distributør Zuzzex udgiver det i november og det gælder OGSÅ Danmark. Dvs sige at alle fysiske butikker i Danmark og butikker som handler igennem europæiske fastlands distributører har spillet på lager i november i år.

...og så er jeg sådan set ligeglad med, at det er en standard mail i sender ud, når datoer rykker sig. En løgn er en løgn!

Stram op!


Jeg blev selvfølgelig sur, fordi jeg får en løgn stukket i hovedet. Men det der er værst er, at de ikke behøver at skrive Dette berører alle forhandlere. De gør det kun for at deres kunder ikke afbestiller hos dem og bestiller spillet hos en anden butik i stedet.

Kunder, som ikke følger så meget med i gamer verdenen, vil ikke være klar over, at de kan få spillet til den forventede tid, hvis de bare bestiller den hos en butik, der ikke køber deres varer i England.

Som toppen på kransekagen fik jeg denne besked tilbage, hvor supporteren indrømmer at de lyver i deres standard mail, og samtidig lige får det til at lyde som om, at det egentlig er mig der er galt på den.



Hej Martin



Tak for din mail
Ok, jeg tror aldrig jeg har oplevet nogen hidse sig så meget op over en standard mail. Især ikke når de jo godt kender baggrunden. Jeg beklager at vores mail støder dig så meget, det var naturligvis ikke meningen.

Du må have en rigtig god dag.



Med venlig hilsen,




Lars




Jeg er færdig med Coolshop. De har gode leveringstider og set med danske øjne fornuftige priser, men uærlig opførsel gider jeg ikke stå model til.

Hvad mener i? Må man gerne lyve overfor sine kunder, når det 'kun' er en standard løgn?

Fortsættes
Del denne artikel:
Kommentarer
Du skal være logget ind for at kunne læse og skrive kommentarer.
Xboxlife Blog
Profil Statistik
  • I dag: 0 besøgende
  • Denne måned: 0 besøgende
Arkiv Kategorier
Følg Xboxlife her