Morten Skou's blog
20-11-2007 - 11:48

DPD pakkelevering #3

Det lader til at dette bliver mit sidste blogindlæg om DPD's super dårlige service. I går lykkedes det at undgå at pakken røg retur til Sverige - men til gengæld er den blevet "fejlsorteret" i dag, så den er heller ikke på vej ud til mig i dag.

Dertil kommer at budet stædigt påstår, at han HAR været på min adresse to gange, og at jeg ikke har været hjemme. Men som bekendt har jeg pt. mit kontor hjemme, da jeg ikke har fundet noget andet endnu - så jeg HAR været hjemme. Men det er jo helt utænkeligt at budet måske har befundet sig på en forkert adresse - jeg har ialfald ikke været andre steder end hjemme.

DPD Supporteren "Mette", sagde til sidst, at det jo var ord mod ord om budet havde været her eller ej. Og hun måtte så vælge at trå på ham - dermed siger DPD også at jeg lyver om at have været hjemme, endda til trods for at jeg i går ringede små 4-5 gange til dem.

Hun slyngede også lige ud, at DPD udelukkende håndterer erhvervs pakker, fra erhverv til erhverv. Og endda kun til firmaer som har en reception.

Til sidst i dagens samtale, kommer vi frem til at jeg ikke må snakke med nogen af de overordende, da jeg ikke er kunde hos DPD. Det lader til at det altid er den sætning de forskellige budfirmaer hiver frem, når de ikke formår at yde den service som de bliver betalt for at gøre: at bringe pakker ud.

Jeg forsøgte så at få omleveret pakken ind til min kærestes arbejde i København - hvor den så muligvis dukker op i morgen. Jeg tvivler dog rimelig meget på at det lykkedes. Det burde heller ikke være nødvendigt. Andre pakkefirmaer som DHL, UPS, Indy og Danske Fragtmænd, har aldrig haft nogle problemer med at finde frem til min adresse.

For satan hvor har DPD dårlig service, og deres supportere har da vidst aldrig nogensinde hørt om begrebet "kundeservice". Faktisk lyder de pisse sure hver gang man ringer.

Jeg overvejer om jeg bør skrive et par breve rundt til diverse chefer i DPD, men ved egentlig ikke om jeg gider at bruge mere energi på DPD. Forhåbentlig kan jeg få Activision til at bruge et andet firma til at sende deres pakker ud med - DPD er jo trodsalt langt fra de eneste der kan finde ud af sådan noget.

Tror at vi skal være glade for, at det ikke er DPD der håndterer Microsoft's retursager på defekte Xbox konsoller :-)

Update:

Det ser ikke ud til at jeg er den eneste der har problemer med DPD:
Advarsel mod DPD
Flere oplevelser
Endnu flere oplevelser
Det fortsætter..
Del denne artikel:
Kommentarer
Du skal være logget ind for at kunne læse og skrive kommentarer.
Xboxlife Blog
Profil Statistik
  • I dag: 0 besøgende
  • Denne måned: 0 besøgende
Arkiv Kategorier
Følg Xboxlife her