Nygaard's blog
20-01-2007 - 13:17

Nyt i Mirai sagaen!

I mit forrige indlæg skrev jeg at jeg havde fået følgende at vide: Direkte citat fra compare-support.dk "Vi afventer en vigtig reservedel for at kunne færdiggøre reperationen. Reperationen vil blive færdiggjort lige så snart delen er modtaget."

Den flinke mand jeg snakkede med for ti dage siden, mente at jeg nok kunne forvente mit TV retur i repareret tilstand i løbet af denne uge.

Da dette ikke blev tilfældet tog jeg kontakt til compare support igen idag. Igen fik jeg kontakt til en ny medarbejder, og igen fik jeg en helt ny version af sagen. I det mindste fik jeg den rigtige version idag.
Den "lille" reservedel de afventede var åbenbart et helt nyt display. Forventet ventetid: Alt imellem en måned og et halvt år!

Jeg fik at vide at jeg enten kunne vælge at vente, få TV´et tilbage i urepareret tilstand, eller kontakte it-butikken og få et nyt. <-- "....eller kontakte itbutikken og få et nyt"! Kan jeg som sådan ikke se mig utilfreds med overhovedet, syntes kun at det er en god ting, men hvorfor f..... kunne de ikk ha sagt det til mig for en måned siden? De fatter virkeligt hat inde ved compare support, håber virkeligt ikk at der er nogen af jer der nogensinde skal ha noget repareret der!

Men nu må jeg kontakte itbutikken på mandag, og bede om et nyt tv.


Fortsættelse følger. . . .

Del denne artikel:
Kommentarer
Du skal være logget ind for at kunne læse og skrive kommentarer.
Xboxlife Blog
Profil Statistik
  • I dag: 0 besøgende
  • Denne måned: 0 besøgende
Arkiv Kategorier
Følg Xboxlife her