DonWernerDK's blog
09-01-2007 - 14:45

TDC - Kapitel 2


Da jeg i starten af december måned sidste år havde nogle problemer med min bredbåndsforbindelse og min fastnet telefon kontaktede jeg TDC, som i løbet af én enkelt dag løste problemet. Det fik mig til at skrive et indlæg her på bloggen, hvori jeg roste TDC for deres hurtige og effektive måde at håndtere min henvendelse til dem på.

Kort tid efter, d. 15 december var det så galt igen. Min bredbåndsforbindelse og min fastnet telefon var igen i stykker. Jeg griber min mobiltelefon og ringer igen til TDC for at fejlmelde min linje, men denne gang er beskeden en noget anden. "Du kan forvente der går helt op til 2-3 uger inden vi kan komme og lave det!".

Selvfølgelig er jeg godt klar over at TDC nok ikke har fuld bemanding på mellem jul og nytår, men 2-3 ugers ventetid er ganske enkelt ikke rimeligt i min verden, men hvad kan man gøre? Jeg har indsendt en skriftlig klage til TDC, men jeg tvivler på der kommer alverden ud af den...Bare ærgeligt Sonny-boy!

Del denne artikel:
Kommentarer
Du skal være logget ind for at kunne læse og skrive kommentarer.
Følg Xboxlife her