badehaette's blog
09-05-2007 - 16:32

Tivoli har svaret på min mail :)

Efter episoden jeg beskrev tidligere i bloggen, sendte jeg selvfølgelig en mail til dem for at klage, de har nu svaret.

Kære xxxxxx

Tak for henvendelsen.

Jeg beklager hændelsen, som du beskriver i din nedenstående mail. Jeg har nu haft lejlighed til at undersøge sagen ved medarbejderen i Turpashusets overordnede, som ligeledes beklager episoden.

Hun forklarer. at der desværre har været nogle problemer med registrering af Årskort i Turpashusenes system. Medarbejderne har fået besked på at udlevere Turpas pr. konduite til Wild Card-holdere, hvilket beklageligvis ikke er blevet efterkommet i dette tilfælde. Vi vil endvidere naturligvis slette notatet på dit medlemskab, da dette ikke er berettiget.

Jeg håber, at du på trods af denne oplevelse får lyst til at besøge os en anden gang,

God sommer.


Med venlig hilsen
TIVOLI A/S

Så fik jeg alligevel, snakket lidt med dem og fik min undskyldning.
Del denne artikel:
Kommentarer
Du skal være logget ind for at kunne læse og skrive kommentarer.
Xboxlife Blog
Følg Xboxlife her